REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Art. 1. Informacje podstawowe
- Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: www.allglass.pl (zwanej dalej „Stroną”).
- Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jest: Daniel Kończal przedsiębiorca wpisany do Centralnej Informacji i Ewidencji o Działalności Gospodarczej pod firmą: All-Glass Szyby Samochodowe Daniel Kończal z siedzibą w Szubinie (89-200), ul. Powstańców Wielkopolskich 77, NIP: 5581776198 (zwany dalej „Usługodawcą”).
- Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem:
- poczty e-mail: biuro@allglass.pl
- telefonicznie: 791-23-00-00
- Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 10.05.2023 r.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.
Art. 2. Rodzaje i zakres świadczonych usług
- Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności: serwis szyb samochodowych, sprzedaż szyb samochodowych, sprzedaż akcesoriów do szyb samochodowych.
- Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy bezpłatne usługi:
- wysłanie zapytania dotyczącego oferowanych usług;
- wysłanie zapytania dotyczącego oferowanych produktów;
- pobierać upoważnienie do likwidacji szkody;
- przesyłać zdjęcia i pliki w formularzu kontaktowym;
- publikacji komentarzy.
Art. 3. Warunki techniczne do korzystania z usług
- W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinieneś posiadać:
- urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym,
- przeglądarkę internetową,
- jeśli będziesz chciał wysłać wiadomość lub zapytać o produkt za pośrednictwem naszej strony będziesz musiał posiadać adres e-mail lub numer telefonu komórkowego.
- Na Stronie obowiązuje zakaz publikacji treści o charakterze bezprawnym.
Art. 4. Produkty
- Na stronie publikowane są oferty szyb samochodowych.
- Szyby są opisane i skatalogowane według modeli samochodów, cech charakterystycznych oraz stanu.
- Stan szyb może zostać określony jako nowy lub używany.
- Szyby używane posiadają ocenę stanu w postaci przyznanych gwiazdek, gdzie 5 gwiazdek to szyba w bardzo dobrym stanie, posiadająca niewielkie ślady użytkowania, 1 gwiazdka to szyba mogąca posiadać widoczne ślady eksploatacji takie jak odpryski, rysy i wyszczerbienia, braki w oprzyrządowaniu lub uszkodzone uszczelki.
- Informacja o istotnych uszkodzeniach i wadach zostaje zamieszczona w szczegółach oferty z rubryce „opis”.
- Opis i ocena stanu szyb sporządzona jest na podstawie subiektywnej oceny Usługodawcy.
Art. 5. Zakup produktów
- Produkty zamieszczone na stronie przeznaczone są do sprzedaży wysyłkowej (z wyłączeniem co do których Usługodawca zadecyduje inaczej).
- [Składanie zamówień]:
- Składanie zamówień możliwe jest po wcześniejszym kontakcie z biurem obsługi za pomocą formularza kontaktowego, poczty email lub telefonicznie, celem potwierdzenia dostępności oraz stanu produktu.
- Po potwierdzeniu dostępności i stanu produktu przez Usługodawcę, zamówienie odbywa się przez złożenie oświadczenia woli przez kupującego kanałami określonymi w punkcie 1.
- Terminy zamówienia każdorazowo będą określane w potwierdzeniu zamówienie i zwykle wynoszą od 1 do 3 roboczych, jednakże w szczególnych przypadkach mogą być dłuższe, co zostanie wskazane w potwierdzeniu zamówienia.
- Umowa sprzedaży na odległość zostaje zawarta po ustaleniu z Usługodawcą rodzaju dostawy, sposobu płatności i wysyłce produktu przez Usługodawcę.
- [Dokonywanie płatności]
- Usługodawca umożliwia zapłatę: przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy oraz płatność za pobraniem w przypadku sprzedaży wysyłkowej.
- W przypadku płatności przelewem, płatność dokonana jest z chwilą wpływu środków na rachunek Usługodawcy.
- [Dostawa/Odbiór towaru]
- Usługodawca sprzedaje produkty nowe i używane.
- Zakupione produkty dostarczane są w sposób indywidualnie ustalony pomiędzy Usługodawcą i zamawiającym.
- Koszt dostawy ustalany jest pomiędzy Usługodawcą a zamawiającym indywidualnie do każdego produktu.
- Informacja o koszcie dostawy przekazana jest pisemnie na adres e-mail lub w wiadomości lub na numer telefonu.
- W przypadku problemów z otrzymanym produktem należy skontaktować się z Usługodawcą.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w stanie przesyłki, w szczególności jej zewnętrznych uszkodzeń, fakt ten winien być niezwłocznie zgłoszony kurierowi i należy spisać w obecności kuriera protokół obejmujący te informacje. Zaniechanie powyższego obowiązku może być przyczyną odmowy uznania roszczeń reklamacyjnych.
- [Pozostałe informacje]
- W razie wątpliwości uznaje się, że ceny podane na Stronie są cenami brutto.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeśli w szczególności: (a) podano nieprawdziwe dane, uniemożliwiające dostarczenie zamówionego produktu, (b) nie opłacono zamówienia w terminie.
- Jeżeli Usługodawca nie może zrealizować zamówienia z tego powodu, że przedmiot sprzedaży nie jest dostępny, jest uszkodzony lub niekompletny, niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 roboczych (słownie: trzech) dni od zawarcia umowy zawiadomi o tym Klienta na podany przy złożeniu zamówienia adres e–mail lub telefonicznie i zwraca – na zasadach określonych w Regulaminie - całą otrzymaną od niego sumę pieniężną w przypadku, gdy Klient wybrał opcję płatności z góry.
Art. 6. Likwidacja szkód
- Usługodawca świadczy usługi w zakresie likwidacji szkód na pojeździe.
- Usługa likwidacji szkody odbywa się w punkcie obsługi Usługodawcy w Bydgoszczy (85-347) przy ul. Nakielskiej 71A
- Zmiana lokalizacji wykonania usługi likwidacji szkody może nastąpić wyłącznie za zgodą Usługodawcy.
- Ze strony możesz pobrać upoważnienie do likwidacji szkody.
- Upoważnienie możesz przesłać za pomocą formularza kontaktowego na stronie lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres: szkody@allglass.pl lub listem poleconym na adres: All-Glass Szyby Samochodowe Daniel Kończal 85-347 Bydgoszcz ul. Nakielska 71A.
- Warunkiem rozpoczęcia likwidacji szkody jest przesłanie prawidłowo wypełnionego upoważnienia oraz dokumentów wymaganych przez firmę ubezpieczeniową.
- Dane zawarte w upoważnieniu powinny być prawdziwe i aktualne.
- Treść upoważnienia nie może być zmieniana i modyfikowana (należy uzupełnić jedynie pola wskazane do wypełnienia).
- Upoważnienie do likwidacji szkody oraz pozostałe niezbędne do likwidacji szkody dokumenty zostaną przesłane do firmy ubezpieczeniowej w terminie 3 dni roboczych od daty ich dostarczenia.
- Termin likwidacji szkody jest uzależniony od przesłania przez Ubezpieczyciela decyzji w przedmiocie przyjęcia odpowiedzialności za szkodę i akceptacji kosztów naprawy.
- Usługodawca zapewnia, że po otrzymaniu kompletu dokumentów wymaganych przez Ubezpieczyciela usługa likwidacji szkody odbędzie się bez zbędnej zwłoki.
Art. 7. Komentarze
- Na Stronie możesz publikować komentarze. Komentarze nie powinny zawierać treści obraźliwych ani nieprawdziwych.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy bez podawania przyczyny.
Art. 8. Zapytania
- Za pośrednictwem Strony możesz wysłać zapytanie o usługę lub produkt Usługodawcy. Usługa ta jest darmowa.
- W celu wysłani
azapytania musisz wypełnić formularz kontaktowy i podać: imię, nazwisko, adres e-mail lub numer telefonu kontaktowego.
Art. 9. Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji
- Każdej osobie korzystającej ze Strony przysługuje prawo wniesienia reklamacji.
- Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia można kierować na adres: biuro@allglass.pl
- Reklamacja powinna zawierać:
- Twoje imię oraz adres e-mail,
- dokładny opis i powód reklamacji,
- Twoje żądania, propozycje i wnioski.
- Postępowanie reklamacyjne trwa 14 dni.
- Odpowiedzi na reklamację udzielamy drogą mailową.
Art. 10. Rozwiązywanie sporów
- Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przez Usługodawcę lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie Strony nie dojdą do porozumienia, sprawa zostanie poddana do rozstrzygnięcia sądowi powszechnemu.
- W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, strony dokonują wyboru prawa polskiego jako właściwego dla rozpoznania sprawy. Postanowienie powyższe nie pozbawia konsumenta ochrony wynikającej z przepisów bezwzględnie obowiązujących.
- Usługodawca wyraża
mzgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli chcesz zgłosić przeciwko mnie jakąś sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
Art. 11. Ochrona danych osobowych
- Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: www.allglass/polityka-prywatnosci